17.12.04

Agraïment

Fa uns dies vaig entrar un moment, amb la Marta, la Clara i la Roser, a veure els pessebres de l'Associació de Mataró. Vam veure el Pessebre Monumental (a la Clara li va agradar molt, i després no volia marxar) i vaig sentir que me'l dediquen a mi, per haver fet el llibre El pessebre a Mataró. Història d'una tradició viva. La veritat és que vull pensar que la dedicatòria no és tant a la meva persona com al llibre, i a tota la història que allà s'explica. En el guió del Pessebre Monumental ja es fa referència a en Jaume Oliveras i a en Ramon Romeu: ells dos són un bon exemple dels molts i molts pessebristes que han treballat per aquesta tradició a la ciutat.
En tot cas, jo estic molt agraït d'aquesta dedicatòria i, sobretot, de trobar-me persones que em diuen que han llegit o han vist el llibre i que els ha agradat molt.